Poročilo KA tabora - Chamonix

Miha Habjan - mifi 16. november 2021. 19:22

V oktobru je KA razpisala tabor za sredino novembra. Cilj Chamonix, zimska plezarija.

Na tabor nas je prišlo 5 kandidatov:

Mihael Vajda - AO Kozjak

Simon Posavec - AO Kozjak

Domen Košir aka Kruh - AO Železničar

Anja Petek - AK Rinka

Miha Habjan aka Mifi - AO Rašica

Vodja tabora je bil Martin Žumer (AO Radovljica) in pridruženi častni član Blaž Navršnik - Dolfa (AO TAM).

Teden pred odhodom, med pripravami, pakiranjem in raziskovanjem o razmerah je bilo očitno, da so bile razmere v visokogorju zelo ugodne. Plezalo se je v Aig. du Pelerins, Taculu, okrog Hellbronnerja in tudi v Jorassih.

Nekaj utrinkov pa sem pobral tudi od Petrovega soplezalca - Jakoba Skvarče, ko sta napadala omenjene stene, dva tedna pred našim prihodom.

Po navezah smo se dali Simon-Miha, Martin-Kruh-Dolfa in Anja-Mifi. Vse naveze so imele kot primarni cilj (zlo)glasno smer Beyond good and evil v Pelerinsu. Kot sekundarni cilj pa Jorasse.

Iz LJ se je štartalo z dvema avtoma v soboto 6.11 ob 6ih zjutraj. Ker so se gondole (in vlakci) zaprli z 8.11 za en mesec, je bil plan, da se še isti dan z gondolo zapelje na Plan de l'aiguille pod Midijem in se naslednji dan napade Beyonda ali pa Rebuffat-Terray zraven, če bi bila v Beyondu prevelika gužva.

Na parkirišču smo popakirali ruzake za par dni v hribih. Z Anjo sva prilagodila plan glede na to, da bosta že dve naši navezi naslednji dan naciljali Beyond pa ziher še kakšne tuje. In sva zato za prvo rundo aklimatizacije kupila karto za Midi in naciljala smer Vent du Dragon pod Midijem za naslednji dan.

Drugi dan se je splezalo:

Simon-Miha: Rebuffat-Terray

Martin-Dolfa-Kruh: Beyond good and evil

Anja-Mifi: Vent du Dragon

Ponoči smo se vsi skupaj srečali na bivaku na Planu. Martinova naveza je še isti večer sestopila v dolino. Miha in Simon sta prišla tako pozno na bivak, da sta prespala in zjutraj sestopila v dolino.

Midva z Anjo pa sva naslednji dan splezala Beyonda ter zvečer sestopila v dolino (na parkirišče sva prišla ob polnoči).

Pozno v noč je sledilo še druženje. Mali francoski pirčki in kvalitetno francosko vino.

Naslednje jutro so se naveze malce spremenile. Martin-Kruh in Miha-Simon so odrinili proti bajti na Argentieru. Ciljali so na smeri v Vertu.

Dolfa, Anja in jaz pa smo imeli še en dan restiča predno smo krenili proti Leschaux bivaku pod Jorassi.

Plan je bil, da fantje splezajo nekaj v Vertu, sestopijo na drugo stran proti Couverclu oz Leschauxu in za veliki finale vsi splezamo nekaj v Jorassih.

Ampak se na koncu ni obrnilo tako. Simon in Miha sta splezala Vivagel v Vertu. Martin in Kruh pa Too late to say I'm sorry. Sestopili so na drugo stran kot je bilo v planu ampak je vse skupaj trajalo precej dlje kot je bilo planirano (zaradi izjemnih vremenskih razmer (močen veter, sneg in dež) so prvi dan potrebovali 10 ur iz doline do bivaka. Zato so imeli drugi dan rest day in tretji dan napadli Vert).

Moja naveza pa je imela podobno situacijo in sicer, da prvo vreme ni sodelovalo. Topel in močen vzhodnik je prinesel visoke temperature in oblake zato smo na bivaku en dan dlje čakali, da se vreme spuca. Tretji dan smo napadli smer Croz v Jorassih (s Slovenskim vstopom) ampak smo v drugem cugu obrnili zaradi slabih razmer. Predelanega snega je bilo bore malo in ta je bil prekrit z nekaj 20 centi svežega, ki ti je zakril meje med predelanim snegom in skalo.

Tako, da smo se v petek vse tri naveze po Mer de Glace vrnili v dolino. Pri Montenversu smo se vsi skupaj srečali in opravili preostanek sestopa skupaj. Zaključili z analizo na pivu in kasneje v vili s picami (aja, Martin nam je zrihtal celo vilo za cel teden, ker je bila cenejša kot hostel - tooo pzs!).

Naslednji dan sta šla Miha in Martin do bivaka na Argentieru, ker so tam pustili spalke in še nekaj opreme.

Anja je šla posolirat enega od ne-narejenih grabnov na južni strani Aig. du Peigne.

Ostali pa smo čamili v dolini v dežju, malo nakupovali in kuhali hrano za ostale.

Prvi avto (Martin, Dolfa in jaz) smo se odpravili domov v soboto. V LJ smo se pripeljali ob 1ih zjutraj.

Drugi avto pa se je odpravil domov v nedeljo.

Kljub temu, da niso bili vsi zastavljeni cilji doseženi, bi rekel, da je bil tabor uspešen. Oteženo "razmero" smo imeli, ker smo vse dostope po 8.11 morali opravljati iz doline (nekatere kar direktno iz vile).

Hvala Žumerju in Dolfi za vso organizacijo in PZS-ju za financiranje :)

Na tabore perspektivcev se splača it!

Galerija

Število komentarjev: 8

Gregor Sluga - slugi - 17. november 2021. 06:39
Čestitam !

Janez Toni - Janez - 17. november 2021. 13:29
Kje pa so fotke rogljičkov?

Peter Hrovat - 17. november 2021. 14:32
Bravo, super. Rašica pleza! :) Z Jakobom sva dva tedna prej obračala 2 raztežaja pod vrhom Rebuffat Terray (suho, oziroma odstopljen, tenek led). Me prav zanima ali dva bila midva posrana in vi dobri, ali so se razmere popravile… :) Čestitke!

Miha Habjan - MiFi - 17. november 2021. 14:36
Zadnja dva cuga smo imeli kar suha ampak so ju vse tri naše naveze splezale. Tuki morm pohvalt Anjo Petek, ki je te goveje cuge mojstrsko zlezla naprej :)

Primož Brifah - 18. november 2021. 08:32
Čestitke! Tele fotke pa delajo skomine po zimi in Alpah :).

Urh Hrovat - 18. november 2021. 09:21
Bravo za vzpone in za 1A galerijo!

Žiga Rozman - 18. november 2021. 11:44
Bravo Mifi!

David Pavlovič - Didi - 22. november 2021. 13:28
Čestitke Mifi in fajn galerija

Dodaj komentar

Za komentiranje se prijavite.