Bugarski cigu migu

Miha Habjan - mifi 24. april 2019. 00:34

Izvinjavam za zamudo, čas je relativna reč, ki se razteza ali krči glede na gravitacijo.

Torej Bolgarija. Lineup je bil: Elio, Tajda, Gapy, Katarina, Blaž, Slavka, Anči, Ajda, Nix, Uroš, Igor & Mifi. Iz LJ smo štartali v petek 23.3. po službah. Tradicionalno prespali v Beogradu kjer smo tradicionalno našli pleske za večerjo. Naslednji dan pri 20 stopinjah pripeljali v Bolgarijo se ustavili in si ogledali prestolnico Sofio predno smo krenili v Samokov kjer smo bili naslednje 4 dni. Naštimal smo se v trozvezdovni hotel v sobe po dvojicah.

Prvi aktiven dan je bil cilj najvišji vrh Balkana; Musala, 2925 m do katerega smo prišli preko smučišča Borovets.

Dan 2:

Sedmera Rilska jezera ali Sedemte Rilski Ezera po Bolgarsko. Ob prihodu do sedežnice smo ugotovili, da sedežnica vsak zadnji ponedeljek v mesecu ne deluje (kar na spletni strani ni pisalo). Iz neznanega razloga so bili žičničarji na lokaciji in se je master negotiatorju Nixu uspelo dogovoriti, da so žičnico poštartali samo za nas za manjši finančni prispevek. Po nekaj ovinkih je cela ekipa sedela na Otoviškem Vrahu, 2696. Dol grede smo se razdelili v dve skupini in odsmučali ločene flanke ter se dobili pri domu do katerega je peljala vlečnica.

Dan 3:

Razdelili smo se v dve skupini:

Gapy, Nix, Anči, Uroš, Tajda & Elio, ki so presmučali smučišče Borovets.

In Slavka, Igor, Blaž, Ajda, Katarina & Mifi, ki smo v gosti megli zarinli na Ireček, 2852 m, vrh zraven Musale.

Dan 4:

Polovico dneva smo drgnili smučišče Borovets, Ajda in Katarina sta imeli kulturni dan v Samokovu nato pa smo skupaj pobegnili iz hotela in se napotili proti slavnemu Rila samostanu, ki je očitno must-see. Dan smo zaključili v Banskem kjer smo se namestili v uber udobni Villa Vera.

Dan 5:

Po veliko kvalitetnejšem zajtrku smo šutnl z gondolo na Todorko, 2746 m. Sedežnice pripeljejo do 150 metrov pod vrhom kjer pa nas je zakrila najgostejša megla in smo za čas spustili vrh ter šli prevert smučišče za par fur. Zatem smo se ločili v skupine:

Anči, Gapy, Nix & Ajda so ostali na smučišču. Tajda, Blaž, Uroš, Kata, Elio in Slavka so se odpravili proti Vihrenskem sedlu, ki leži zahodno od Todorke. Medtem sem jaz v megli opravil neroden spust na zahodno stran Todorke z vrhnje postaje kjer sem se srečal s skupino, ki je bila na poti na sedlo. Skupina je nadaljevala proti sedlu, meni pa se je pridružil Elio za vrh Todorke. Vrh sva dvakrat odsmučala, enkrat kulua na severovzhod, drugič pa fantastično flanko na zahod, v smeri proti sedlu. V tem času je sedlo-skupina opravila kar nekaj višincev in lep odsmuk z neznane točke (:D), Igor pa je solo odsmučal prej-omenjeni Todorski, severovzhodni kulua.

Na koncu smo se vsi dobili na pivu na smuščišču ter se spustili nazaj do kombijev.

Dan 6:

Odpravili smo se na bolj odročno, manj obljudeno, freeride destinacijo – proti vrhovoma Polezhan, 2851 m in Bezbog, 2653 m. Na višino smo prišli s precej »balkansko« sedežnico ter uro in pol kasneje malicali na Polezhanu. Odsmučali smo na vzhod, proti Bezbogu, popešakali 300 višincev na drugi vrh ter zopet odsmučali na vzhodno stran, do doma do katerega je pripeljala sedežnica. Blaž je vmes solo-rider opravil par vzponov in spustov na južno stran, Igor pa je za konec ponovil odsmuk s Bezboga. Sledil je prijeten spust vse do kombijev!

Dan 7:

Elio in Tajda sta imela rest day in raziskovala Bansko. Nix in Gapy sta preživela zadnji dan na Banskem smučišču. Ostali pa smo se odpravili proti koči Yavorovo, 1740 m do katere se je (z minimalno materialno škodo) bilo možno pripeljati s kombijem.

V precej slabih razmerah smo štartali proti sedlu med Razlozhkim Suhadolom, 2570 m in Okadenom, 2478 m. Tam so se Blaž, Ajda, Katarina, Uroš in Slavka obrnili in odsmučali nazaj do koče. Igor in jaz pa sva zarinla proti Razlozhkim Suhadolu. Z manjšimi avanturicami sva z užitkom super zaključila zadnjo turo ter se dobila z ostalo tolpo na rakiji na koči.

Sledilo je dobrih 10 ur v kombijih do Ljubljane in s tem zaključek fletnega dopusta :)

Aja pa še legendarne izjave:

- No mercy cigu migu

- Hlebidžem

- Zdej mi je pa ušlo za kavno žličko

- Vsi tipi ful posplošujete

- Jst nism nobena feministka. Perem, kuham pa še za porivat dam

- Tko k čale sale mamo mi file pile

- Kakšne morjo bit ženske noge? Take, da zbijejo 2000 višincev brez jamranja

Galerija

Število komentarjev: 1

Janez Toni - Janez - 25. april 2019. 10:45
Kdo se je največ zredil?

Dodaj komentar

Za komentiranje se prijavite.